A Békéltető Testület elérhetőségei: www.bekeltetes.hu
Ügyfélfogadási rend:
Kedd, Szerda, Csütörtök:
9:00-12:00, 13:00-15:00
Telefon: +36 52 500 710
Telefon: +36 52 500 745
Fax: +36 52 500 720
A(z) Hajdu-Bihar megyei Békéltető Testület oldalon az üzemeltető süti fájlokat (cookie) használ, az adatvédelmi szabályzat rendelkezései szerint. A süti fájlok a számítógépén tárolódnak.
Rendszerüzenet

Panasz

Panasz

Panasz:

Fogyasztóvédelmi jogaink megsértése miatt akár szóban, akár írásban tehetünk panaszt mind a vállalkozásoknál, mind a közszolgáltatóknál. 
A szóbeli (személyesen vagy telefonon tett) panaszt lehetőség szerint azonnal orvosolni kell. Amennyiben ez nem lehetséges, akkor jegyzőkönyvet kell róla felvenni, és írásbeli panaszként kezelni a továbbiakban. Az e-mailben, postán vagy egyéb írásos módon beérkezett panaszt a vállalkozás köteles azt 30 napon belül érdemben megválaszolni. 
Ha közszolgálatatónál panaszkodtunk, akkor a határidő szorosabb, nekik 15 napjuk van arra, hogy foglalkozzanak a problémánkkal, és érdemben válaszoljanak nekünk. Fogyasztói panasznak minősül az is, ha elégedetlenségünknek a vásárlók könyvébe tett bejegyzéssel adunk hangot. Erre szintén 30 napon belül kell választ küldenie a vállalkozásnak. Fontos tudni, hogy a Békéltető Testület eljárás megindításához jogszabályi követelmény, hogy a fogyasztó igazolni tudja azt, hogy az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését. Ezért egy-egy vitás ügy rendezésének első lépése, hogy írásos formában tegyünk panaszt a vállalkozásnál.

Ingyenes tanácsért és eljárásért forduljon a Hajdú-Bihar megyei Békéltető Testülethez: 4025-Debrecen, Vörösmarty u. 13-15. Tel: 52-500-710, 52-500-745